Σάββατο, 9 Απριλίου 2016

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ

ΘΕΜΑ: «Με κλείσιμο απειλείται η διώρυγα της Κορίνθου»   

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Σωματείου «Εργατοτεχνίτες-ναυτεργάτες και υπάλληλοι Διώρυγας Κορίνθου» η διώρυγα Κορίνθου είναι πολύ πιθανό να σταματήσει τη λειτουργία της. Ειδικότερα, τα προβλήματα ξεκίνησαν από το 2000, οπότε και έγινε η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας. Κατά την περίοδο 2000-2009, η διοίκηση της εταιρείας προχώρησε σε επαναλαμβανόμενες απολύσεις προσωπικού, ενώ όταν η εταιρία επανήλθε στο Δημόσιο, δεν έγινε καμία νέα πρόσληψη, ενώ παράλληλα το εργατικό δυναμικό μειωνόταν λόγω συνταξιοδοτήσεων. Εν ολίγοις, σε αυτό το χρονικό διάστημα οι εργαζόμενοι συρρικνώθηκαν, από 220 σε 140-την περίοδο της ιδιωτικοποίησης- και πλέον έχουν παραμείνει 68. Όπως είναι λογικό είναι αδύνατη η εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας με αυτόν τον αριθμό εργαζομένων.


Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

Προτίθεται ο αρμόδιος υπουργός να προβεί στην πρόσληψη εργαζομένων ώστε να καλυφθούν οι κενές θέσεις;
Υπάρχει πρόθεση να πραγματοποιηθούν έλεγχοι όσον αφορά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, εφόσον μάλιστα υπήρξε καταγγελία της σύμβασης από πλευράς ελληνικού Δημοσίου;
Η συγκεκριμένη περίπτωση αποδεικνύει τις συνέπειες της αθρόας ιδιωτικοποίησης εταιρειών του δημοσίου. Ποια η θέση του αρμόδιου υπουργείου όσον αφορά τις ιδιωτικοποιήσεις δημόσιων εταιρειών και έργων υποδομής;

Αθήνα, 09/12/2015
Ο ερωτών Βουλευτής
Γεώργιος Γερμενής
Βουλευτής Β’ Αθηνών
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ